Επιστροφή Λανθασμένου – Ελαττωματικού Προϊόντος

Αν παραλάβετε προϊόν διαφορετικό από αυτό που έχετε παραγγείλει ή διαπιστώσετε κάποια φθορά η αλλοίωση παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εντός 10 ημερών από την παραλαβή με ένα e-mail ή με τηλέφωνο και θα αναλάβουμε την επιστροφή του προϊόντος και την εκ νέου αποστολή του σωστού με δικά μας έξοδα.

Για την αντικατάσταση το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία η ποια δεν πρέπει να έχει παραποιηθεί ή καταστραφεί και να συνοδεύεται με την απόδειξη του.

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές. Αν ο πελάτης θελήσει να κάνει αλλαγή πρέπει να ακυρώσει την παραγγελία και να δημιουργήσει μια εκ νέου πριν την πληρωμή και αποστολή της πρώτης.

Καλλυντικά προϊόντα δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής .